Strategiat Optiot Invest Ylijäämä Käteisvarojen


Ylijäämä ei aina ole myönteinen tulos Joissakin tapauksissa, kun valmistaja ennakoi suurta kysyntää tuotteesta, jota se tuottaa ja tekee enemmän kuin myy kyseisellä ajanjaksolla, sillä voi olla ylijäämävarasto, joka voi se on riittävän syvä, luo taloudellisen tappion tuolle vuosineljännekselle tai vuodelle Kun ylijäämä on pilaantuvasta hyödykkeestä, kuten viljasta, se voi johtaa pysyvään menetykseen tai arvonalentumiseen, koska inventaario on huono. Taloudellinen ylijäämä. ylijäämä tunnetaan myös kokonaisena hyvinvoinnina Taloudellinen ylijäämä liittyy rahoihin ja se heijastaa tuoton odotettua tuottoa. Kauppataseen ylijäämää ja tuottajaylijäämää on kahta tyyppiä. Ylijäämä ylijäämässä syntyy, kun tuotteen tai tuotteen palvelu on alhaisempi kuin korkein hinta, jonka kuluttaja maksaisi Esimerkiksi ajattele sitä huutokaupasta ostajan käydään huutokaupalla, jossa asetettu hintaraja ei ylitä Kuluttajien ylijäämä tapahtuu, jos ostaja pystyy ostaa tuotteen edullisemmalla hinnalla kuin tämä raja, joka nähdään hyötynä Esimerkki kuluttajien ylijäämästä liiketoiminnassa ja maailmantaloudessa on öljyn hinta, koska tynnyrihinta laskee alle kuluttajan kulutuksen, kuluttaja hyötyy ylijäämää. Tuottajaylijäämä syntyy, kun tavaroita myydään korkeammalla hinnalla kuin alin hinta, jonka tuottaja oli valmis myymään. Samassa huutokauppakysymyksessä huutokauppakamari tai huutokauppias saattaisi asettaa hinnan alhaiselle hinnalle ja aloittaa tarjouksen siellä, hinta, jonka talo ei ole halukas siirtymään Tuottajan ylijäämä tapahtuu, jos huutokauppaaja myy tavaraa korkeammalle hinnalle kuin tämä alaraja, jos ostajat jatkavat hintatarjouksen tuotteesta, nostamalla hintaa, kunnes se myydään lopullisesti. tuottaja tekee enemmän rahaa kuin odotettiin. Tuloksena kuluttajien ylijäämä ja tuottajaylijäämä ovat toisistaan ​​poissulkevia, mikä on hyväksi, kun toinen ei ole hyväksi toiselle. Muut tyypit ylijäämät. On olemassa monenlaisia ​​ylijäämiä, mutta ne ovat kaikki liiallinen riippuvuus Taloudellinen ylijäämä eroaa tarjonnan ylijäämästä, entinen on positiivinen, mikä heijastaa tulojen kasvua ja jälkimmäinen on negatiivinen, mikä osoittaa, että liikaa varastosta on käsiä ja ei tarpeeksi kysyntää kukaan ei osta tuotetta Kuluttajaylijäämä usein johtaa tuottajan puutteeseen tuottajalle, koska se usein tarkoittaa sitä, että tuotteen tarjonta ei pysty pitämään kiinni kysynnästä, koska ihmiset haluavat ostaa enemmän tuotteesta, joka on myyty hyvällä hinnalla. Toisaalta tuottaja ylijäämä johtaa usein tarjonnan ylijäämään, mikä osoittaa, että hinnat saattavat olla liian korkeita. Toisenlainen ylijäämä, talousarvion ylijäämä tapahtuu, kun tulot ovat suurempia kuin kustannukset ja ne käsittelevät usein hallituksia. Ylijäämää pidetään myönteisenä, koska se tarkoittaa yhteisöä käyttää rahaa viisaasti Talousylijäämä on sama kuin yksittäisen säästöt. Ylijäämän syyt. Ylijäämä tapahtuu, kun jonkinlainen erotus tuotteen tarjonnan ja kysynnän välillä tai kun jotkut ovat valmiita p Esimerkiksi jos tuotteelle asetettiin hinta, ja jokainen odottaa maksavan saman summan, ylijäämä ja pula eivät ole olemassa. Tämä ei yleensä tapahdu todellisessa maailmassa, koska eri ihmisillä ja yrityksillä on erilaiset hintakynnykset sekä ostaessaan että myytäessä Kun tavaroita myydään, jatkuva kilpailu tuottaa parhaiten ja parhaiten parhaimmillaan. Kun hinnat ja hinnat nousevat ja laskevat tarjonnan ja kysynnän perusteella, ylijäämä on joka on luonut tuottajan päähän ja kuluttajan loppuun. Jos tuotteen kysyntä on korkea, alhaisin hinta myyjä voi loppua toimituksesta. Tämä johtaa yleensä yleisen markkinahinnan tuottajaylijäämän kasvuun. Päinvastoin on myös todellinen hinta yleensä laskea kun tarjonta on korkea, mutta kuluttajien ylijäämää ei ole tarpeeksi. Yhtenäinen syy ylijäämään on, että tuotteen kustannukset alun perin asetetaan liian korkeiksi, eikä kukaan ole halukas maksamaan kyseistä hintaa. Tämä ei ole hyvä koska useilla yrityksillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin myydä tuote alhaisemmalla hinnalla kuin he olivat alun perin halukkaita päästäkseen varastosta. Surplus-tulokset. Summa aiheuttaa epätasapainoa tuotteen tarjonnassa ja kysynnässä Tämä epätasapaino tarkoittaa että tuote ei voi kulkea markkinoiden kautta tehokkaasti. Ylijäämän ja puutteen kierros voi kuitenkin tasapainottaa itsensä. Joitakin epätasapainon korjaamiseksi hallitus aikoo ryhtyä hinnoittelukerroksiin ja toteuttaa hintataso tai asettaa vähimmäishinnan, josta hyvää on myytävä Tämä hinta on usein korkeampi kuin kuluttajan maksama hinta, joten se hyödyttää yrityksiä. Usein ei ole tarpeen puuttua valtion toimenpiteisiin, koska tämä epätasapaino pyrkii korjaamaan itsestään luonnollisesti, kun tuottajilla on ylitarjonta, niiden on tuotava tuote alhaisemmilla hinnoilla, joten useampi kuluttaja ostaa tuotteen, koska se ei enää maksa yhtä paljon. Tämä johtaa toimitusvarmuuteen, koska tuottajan kanava t pysyä kuluttajien kysynnän myötä Tarjontapulaa aiheuttaa hintojen nousevan, joten kuluttajat eivät enää halua tuotetta, koska sen hinta on liian korkea, sykli jatkuu. III RAHOITUSJÄRJESTELMÄ JA INVESTOINTISTRATEGIT. Kassanhallinta on maksimointiprosessi likvidit varat saamisten kiihtyvyyden ja maksujen kurinalaisen määräysvallan kautta. Käteisvarojen määrä voidaan määrittää tasapainottamalla kahdenlaisia ​​kustannuspäätöksiä. 1 Investointien mahdolliset kustannukset, jotka lisääntyvät käteisvarojen kasvaessa. 2 Investointipäätösten tekemiseen, irtisanomiseen, lainanottoon tai lainojen takaisinmaksuun liittyvät informaatiokustannukset, jotka vähenevät käteisen rahamäärän kasvaessa. Kassanhallinnan edut. Rahastojen hallinta koostuu neljästä osasta 1 ennusteesta, 2 liikkeelle laskemisesta ja hallinnoinnista kassavirta, 3 pankkisuhteiden ylläpitäminen ja 4 ylijäämävarojen sijoittaminen. Rahoitus voidaan määritellä kykyksi laskea, ennustaa tai suunnitella tulevia tapahtumia tai olosuhteita käyttämällä nykyisiä tai historiallisia tietoja. Rahavirtalaskelma seuraa, kuinka paljon rahaa on käytettävissä investoinneille , kun se tulee saataville ja kuinka kauan. Rahapolitiikan mobilisointiin liittyy varojen kokoamiseen ja sijoittamiseen käytettävissä olevia tekniikoita. Hyviä suhteita pankkeihin, säästöihin ja lainayhdistyksiin, investointipankkiin, kaupallisiin paperinvalmistajiin ja turvallisuusanalyytikoihin on tärkeä osa kassanhallintaa. Bankers mieluummin kompensoivat saldot maksuista, koska talletukset ovat pääasiallinen lähde pankin lainattavissa olevat varat . Rahavaraston tulisi antaa arvio organisaation rahavaroista kuukausien, viikkojen tai päivien maksamiseen. Houkuttelevimmat välineet ovat arvopapereita, jotka tuetaan liittovaltion hallituksen luottamuksella ja luotolla. Muut suhteellisen riskittömät arvopaperit ovat talletustodistuksia, yritystodistuksia, pankkiirtojen vastaanottoa ja takaisinostosopimuksia koskevat aikataulut. Rahavirtojen ennustaminen. Varmista, että käytettävissä on riittävästi varoja organisaation tarpeiden tyydyttämiseksi mahdollisimman vähäisin kustannuksin. 1 Rahavirtaennusteita on tehtävä lyhyen aikavälin lainojen kustannusten minimoimiseksi. 2 Saamiset on kerättävä tehokkaasti vastaanottopisteestä paikkaan, jossa varoja voidaan sijoittaa tai käyttää. 3 Korvausten on oltava suunniteltuja sen varmistamiseksi, että velvoitteet maksetaan ajoissa, mutta ei ennen maksuaikoja. Hallinnointipäätökset, jotka aiheuttavat käteisrahan. 1 Toimintopäätökset perustuvat organisaation toimintaperiaatteisiin, palveluyksikön tai osaston luomiseen tai poistamiseen, veroprosentin tai palvelumaksujen korotuksiin, henkilöstön palkkoihin ja luontoiseduihin tehtäviin muutoksiin. 2 Investointimenot sisältävät kiinteän aineellisen omaisuuden rakentamisen, korjaamisen ja ylläpidon. 3 Luottopäätöksiin sisältyy toimittajille suoritettavien maksujen pituus sekä asiakkaiden viivästyminen, jotta maksu olisi maksettava ilman rangaistusta. 4 Investointipäätöksellä saadaan käyttämättömien käteisvarojen käyttö omaisuuden hankkimiseen tai varojen vapauttamiseen myymällä tällaisia ​​varoja. Rahoituspäätöksiin kuuluu uusien rahasummien hankkiminen myymällä joukkovelkakirjoja, ottamalla lainaa tai lisäämällä tuloja nostamalla veroja, käyttömaksuja tai hintoja. Aavainen johtaja käyttää käteisvarojen budjettia tunnistamaan varhaiset merkkejä tulevasta kassaongelmasta ja osoittamaan asianmukaiset toimenpiteet ongelman välttämiseksi. Lähetys antaa perustan, jolla mitataan todellisten tapahtumien ja suunnitelman väliset erot, jotta korjaavien toimien luonne ja laajuus voidaan määritellä tarkemmin. 1 Lyhyen aikavälin ennusteet, jotka yleensä kattavat alle yhden vuoden, auttavat päivittäisiä toimintoja korostamalla päivittäin, viikoittain tai kuukausittain huippuja ja kouruja. 2 Pitkän aikavälin ennusteiden avulla arvioidaan uusien palvelutuotteiden kassavirta-asennetta, ehdotettuja yritysostoinvestointeja ja määritetään tulevat kassatarpeet ja erityisesti käyttöpääomavaatimukset. Hallitusten on kehitettävä luotettavia arvioita kassavirroista, jotta ne voivat hyödyntää täysimääräisesti arvopapereita markkinat ja maksimoida tuotot riippumatta siitä, mitä rahoitusvaroja ne pystyvät ostamaan. Rahastojen käyttöönotto edellyttää 1 saamisen nopeuttamista ja 2 maksuliikenteen hallintaa. Rahan virtausta ja saatavuutta organisaatiolle voidaan nopeuttaa keräysjärjestelmillä, jotka mahdollistavat ennakkomaksut ja maksu ennen tavaroiden ja palvelujen vastaanottamista tai ennen niiden vastaanottamista. 1 Lockboxin palvelut edellyttävät erityisten postilaatikoiden käyttöä maksujen keskeyttämiseen ja talletusten nopeuttamiseen. 2 Preauthorised check PAC on allekirjoittamaton kysyntäväline, jolla nopeutetaan kiinteiden maksujen tyyppisten velvoitteiden keräämistä. 3 Pankkitoiminta aktivoi varoja hajautetuilta vastaanottavilta paikoilta keskusrahastoon, minkä ansiosta kassanhoitaja voi valvoa vain muutamia rahalajeja ja helpottaa siten parempaa käteisvalvontaa. Maksut ovat varojen ulosvirtaus annetuilla tarkastuksilla ja tehdyillä käteismaksuilla. Kassavirtojen viivästyminen mahdollistaa organisaation optimoida käytettävissä olevien varojen tulot. 1 Keskitä, mikäli käytännöllinen, organisaation velkojen hallinnointi, erityisesti suuria dollareita. 2 Määritellään hallinnolliset rajoitukset, jotka koskevat tiettyjen organisaatioyksiköiden suorittamien maksujen määrää tiettynä ajanjaksona. Tilinpäätös vähentää kompensoivaa saldoa, parantaa maksujen ajoituksen hallintaa, kasvattaa ylijäämävarojen tehokasta käyttöä ja mahdollistaa joukkovelkakirjojen järkeistämisen. pankkisuhteita. Zero-taseen tilinpäätökset ovat pankkipäivän lopussa nollatut keskittymätilit, jolloin 1 poistetaan tarve ylläpitää ylimääräisiä summia maksutileissä 2, jolloin kassanhoitaja vähentää arvioitua taakkaa, kun tarkastukset esitetään maksua vastaan ja 3, jotka mahdollistavat resurssien yhdistämisen investointitarkoituksiin. Rahapolitiikan hallinta on yhdistettävä taidokkaasti tarpeeseen säilyttää hyvät suhteet toimivaltuuksia palvelevien toimittajien kanssa. Vahvistusta edistävät aloitteet. Paikallishallinnolle on vaikea toteuttaa monipuolistamista, koska useimmissa tapauksissa, se ei ole heidän valtansa määrätä tulonlähteet. Valmistautuneiden verojen korjausohjelmat ja veronkierron tiukempien seuraamusten täytäntöönpano on toteutettu kannustimien tarjoamiseksi takaisinverotuksellisten maksuohjelmien takaisinperinnälle. Niillä pyritään palauttamaan paikallishallinnot tulonmenetyksiin, jotka johtuvat verosta vapautetuista määräyksistä. kiinteistöihin ja palveluiden kustannuksiin. Palvelumaksut edistävät liikevaihdon vakautta monipuolistamalla paikallisia tulonlähteitä ja saavuttaen sellaisten paikallisten palvelujen edunsaajat, jotka muutoin pääsisivät verotuksen ulkopuolelle. Vienninviennillä tarkoitetaan paikallisen tulotason siirtämistä ulkomaille, esimerkiksi verojen hotelli-, motelli - ja ravintolaskuihin, viihde-veroihin, työmatkavierailuihin, lentokenttien veroihin ja veroihin yrityksille, jotka myyvät tuotteitaan tai palveluitaan verotusalueiden ulkopuolisille asiakkaille. Uudelleenluovutuksesta seuraa molempien valtioiden välisten lainvalvonta - ja keräilyvelvollisuus. ja arpajaiset tarjoavat käteisrahaa ja paikallishallinnot voivat nostaa merkittäviä tuloja ilman verojen korottamista. Pöytäkirjamerkinnät edellyttävät riippumattomia kustannuksia koskevia arvioita verotuksellisista vaikutuksista pakollisten kustannusten paikkakunnille. Paikallishallinnoilla on mahdollisuus kaupallistaa palveluita, jotka aiemmin olivat maksuttomia. jotta finanssipoliittisen päällikön on mahdollista saavuttaa kohtuulliset ennusteet siitä, kuinka paljon rahaa investoidaan ja kuinka kauan. Julkiset sijoituskriteerit. Erityisiä turvallisuuskriteerejä pidetään tärkeimpinä kriteereinä. Esimerkiksi useimpien julkisten virkamiesten ensisijainen tavoite on turvallisuus. o Likviditeetti edellyttää sijoitusten hallintaa niin, että rahat ovat käytettävissä tarvittaessa. o Tuloksen onnistuneen finanssipoliittisen hallinnan lopputulos riippuu koroista, sijoitusten vähimmäisvaatimuksista ja sijoitusten erääntymispäivistä. Marketability vaihtelee rahamarkkinavälineiden , riippuen instrumentin hintavakaudesta d. Sen käytettävissä olevien jälkimarkkinamarkkinoiden laajuus. o Arvopapereiden riskiominaisuudet on ymmärrettävä ennen kuin tehdään päätöksiä siitä, mitkä erityiset instrumentit ostoihin. Sijoitusten hintavakaus korostaa haluavan välttää taloudellisia menetyksiä odottamattoman käteispulaa. Eri arvopapereiden maturiteetit ja niiden vaikutukset portfolioyhdistelmiin on ymmärrettävä ennen kuin julkisen talouden päällikkö päättää sijoittaa niihin. Yleensä vähäisen riskin omaavilla arvopapereilla, suurella likviditeetillä ja lyhyillä maturiteeteilla on yleensä alhainen tuotto investoinnit korkea tuotto, muut kriteerit on vaarannettava. Monet valtion lainsäätäjät rajoittavat investoinnit paikallishallinnon arvopapereihin, jotka vakuudettuja tai tukena Yhdysvaltain hallitus. Tyypit arvopaperit. Lokavaltiot ja muut julkiset organisaatiot ovat usein lyhytaikaisia, jotka voidaan helposti muuntaa rahaksi joko markkinoiden kautta tai maturiteetin kautta. US Treasury laskut T-setelit ovat liittovaltion hallituksen velvollisuus maksaa kiinteä summa rahaa tietyn ajan kuluttua liikkeeseenlaskupäivästä. Tileillä ei ole oletusriskiä, ​​ja ne voidaan myydä nopeasti suhteellisen ennustettavissa oleviin hintoihin jälkimarkkinoilla. Zero-kuponkikorko-arvopaperit edustavat Yhdysvalloissa noteerattuja tai noteerattuja joukkovelkakirjalainoja tai pääomatuottoja, jotka on ostettu 20-90: n alennuksella tuhannesta nimellisarvosta. Talletussumman CD-todistukset ovat kaupallisessa pankissa talletettujen varojen tuloja sovitun CD-levyn omistaja saa sekä pääomaa että korkoja eräpäivänä. CD-levyjä myydään määrätyin maturitehtäviin, jotka vaihtelevat 14: stä 180 päivään. Kaksi CD-tyyppistä CD: tä voidaan siirtää, joita alkuperäinen sijoittaja voi myydä toiselle osapuolelle jälkimarkkinoilla ja 2 ei-neuvoteltavissa, jonka alkuperäisen sijoittajan on säilytettävä ennen maturiteettia. Rahoitustarkastuksen arvopaperit myönnetään valtion rahoittamien, yksityisesti omistamien jotka perustuvat liittovaltion politiikan toteuttamiseen ja joihin kuuluvat liittovaltion maatilalainojen joukkovelkakirjat, Federal Home Loan Pankin joukkovelkakirjalainat ja alennusmaksut sekä liittovaltion kansalliset kiinnelainayhdistysten joukkovelkakirjat. Hankintamenettely on sopimuspuolten välisiä sopimuksia, joissa yksi osapuoli myy instrumentin, esim. sitoutuu ostamaan sen myöhemmässä vaiheessa tietyllä korkeammalla hinnalla. Kaksityyppiset takaisinostosopimukset 1 kiinteät - alun perin määritetään erityinen korko ja erääntymisaika ja peritään rangaistus, jos se puretaan ennen erääntymistä ja 2 avointa - Sopimus voidaan milloin tahansa purkaa ja korko riippuu tapahtuman kestosta. Ulkomaankauppojen yhteydessä tavallisesti luodut pankkitalletukset ovat kaupallisten pankkien neuvottelemia aikaluonnoksia tavaroiden lähetyksen tai varastoinnin rahoittamiseksi. pankkitakaukset, jotka täyttävät luonnoksen eräpäivänä ja myyvät luonnoksen alennukseksi tuojalle. o Eräpäivästä lähtien yleensä yhdeksänkymmenen päivän kuluttua liikkeeseenlaskusta e, pankki kunnioittaa luonnosta täyden nimellisarvon ja veloittaa liikkeeseen laskevan liikkeeseenlaskun kirjanpitoon sisältyvät velkakirjat sellaisista rahoituslaitoksista tai teollisuusyrityksistä, jotka tarjoavat korkeampia tuottoja kuin kol - mensiirtovelat. o Likviditeetti on alhainen, koska jälkimarkkinoilla ei ole on olemassa kaupallisessa paperissa ja useimpien valtioiden asettamat korkeammat riskialttiudet aiheuttavat rajoituksia kaupallisten papereiden paikallisviranomaisten tekemien investointien vuoksi. o Paikallisviranomaiset käyttävät yritystodistusta 1 täyttämään kassanhallintatarpeet, 2 rahoituslaitetta, pääomahankkeisiin ja lainojen myöntämiseen liikeyrityksille. Luovutetut arvopaperit tuottavat arvonsa jonkinlaisesta sijoituksesta, kuten valtion velkasitoumuksista, yrityssiirroista ja joukkovelkakirjoista, ulkomaan valuutoista tai hyödyke - sopimuksista. Johdannaiset tarjoavat korkeampia tuottoja, mikä tekee niistä houkuttelevampia aikoja, jolloin lyhytaikaiset korot ovat alhaisia. Kuten monet nopeasti kasvavat investointijärjestelmät, lasku voi olla vieläkin nopeampaa ja seuraamukset voivat olla tuhoisat kunnianhimoisille kunnille. Järkevyys syntyy, kun lainkäyttöalueella annetaan joukkovelkakirjoja yhdellä korolla ja sijoitetaan tuotto korkeammalle korolle. Tuloksena syntyvää voittoa kutsutaan arbitrage earnings. o - tavoitteiksi. Edut Hallitukset voivat tehdä rahaa sijoittamalla joukkovelkakirjalainan tuotto korkoihin korkeammalle kuin joukkovelkakirjalainan korko, verovapaan joukkovelkakirjalainan arbitraasi-ansiot rajoittavat kuitenkin liittovaltion verolainsäädäntöä. Haitat Arbitraasin tulot, jotka ylittävät liittovaltion määräysten asettamat rajat, on alennettava liittovaltion hallituksen epäonnistuminen noudattaa liittovaltion säännöksiä voi tietyissä olosuhteissa aiheuttaa kunnallisille joukkovelkakirjalainoille menettämisen verosta vapautetun tilan. Rahastonhoitaja saa olla sekä virallista koulutusta että kokemusta investointipankkitoiminnasta, rahoitusneuvonnasta tai siihen liittyvistä kentistä. Rahastonhoitajat ovat odotetaan käsittelevän julkisia varoja vastuullisella, yleensä varovaisella tavalla, jotta minimoidaan li rahastonhoitaja voi kuitenkin olla vastuussa, jos sijoitetun rahaston tuotot eivät saavuta suurinta mahdollista potentiaaliaan. Kassanhallinnan perimmäinen tavoite on maksimoida tuotto ja minimoida riski. että rahastojen hallinnoija tutkii markkinoilla käytettävissä olevat sijoitusvälineet, määrittää niiden suhteelliset tuotot vaadittavista erääntymisajoista ja arvioi niihin liittyvät riskit. On tärkeää suunnitella rahoitusmarkkinoiden Sijoitusrahasto, jonka mukaan jokainen vakuus tulee erääntymään lähellä sijoitetun rahan aika-aikaa. Julkisten investointien rajoitukset. Julkisten sijoitusten sääntelyyn sovelletaan valtion sääntöjä, joiden oletetaan vastaavan julkista politiikkaa. Paikalliset lainkäyttöalueet asettavat lisärajoituksia sijoituksilleen riskin lieventämiseksi, monipuolistaa sijoitustoimintaa ja välttää heikkoja rahoituslaitoksia että julkiset investoinnit turvaavat arvopaperit vakuudeksi, jonka kustannukset yleensä siirretään julkiselle yksikölle alennettujen tuottoprosenttien muodossa. Sijoitusrahastot sijoittavat rahastojen sijoitusrahastoja salkun kokoonpanossaan ja tarjoavat ammattimaisen johdon , monipuolistuminen ja rahamarkkinakorot, jotka minimoivat riskin pienemmille lainkäyttöalueille. Summa ja johtopäätökset. Investointistrategian ensisijaiset hyödyt on mitattava tilapäisesti käyttämättömän käteisvarojen investoinnin ansiosta. korko tai tuotto investointi on keskeinen kriteeri sijoitusstrategian menestyksen tai epäonnistumisen mittaamiseksi. o Likviditeetti voidaan rakentaa sijoitusstrategiaan salkun mixin huolellisen suunnittelun ja jäsentämisen avulla. Säädökset suojaavat julkisia varoja 1 rajoittamalla pankkeja, joiden kanssa paikallisviranomaiset voi tehdä liiketoimintaa, 2 määrittää määrät, jotka voidaan jättää talletukseen jokaisessa pankissa ja 3 requirin g vakuudeksi vakuuttamattomille rahastoille. Paikallishallitukset kohtaavat tarve kasvattaa tuloja, jos julkiset vaatimukset täyttyvät, 2 jo raskaasti rasittaneet veronmaksajat ja 3 kapeaa rajoitusta niiden kykyyn lainata julkisten menojen rahoittamiseen. Sijoituskanta on lähde ylimääräiset tulot, joihin ei liity lisäturvamaksuja tai ylimääräisiä velkoja. Ylijäämävarojen hallinnointistrategiat. Ylijäämärahastojen hallinnointistrategioiden tarkastelu Termi, strategiat ylijäämävarojen hallinnoinnille tarkoittavat eri menetelmiä, joita käytetään ylijäämävarojen hallinnointiin. Ylijäämä varat voidaan määritellä yrityksen tulojen kokonaismäärän ja yrityksen aiheuttamien kokonaiskustannusten erottamiseksi. Ylijäämävarat syntyvät, kun yritykset ovat suorittaneet liiketoimintaan liittyvät eri menot. On olemassa useita tapoja, joilla Ylijäämävaroja voidaan käyttää. Ylijäämävarojen hallinnointimenetelmät Yksi monista tapoista käyttää ylijäämävaroja on e käytä sitä menojen yhteydessä Yritykset voivat sijoittaa rahaa, joka jää jäljelle niiden kanssa maksamisen jälkeen ja niin edelleen. Investoinnit auttavat yrityksiä monipuolistamaan toimintaansa Usein on havaittu, että yritykset käyttävät ylijäämävaroja jotta saataisiin enemmän osinkoja osakkeenomistajilleen Tämä auttaa houkuttelemaan muita sijoittajia ja auttamaan yrityksiä parantamaan kokonaisvaikutelmiaan liike-elämässä. Surplus-rahastot ja joustavuus Ylijäämävaroja voitaisiin käyttää ongelmien hoitamiseen yrityksen s talousarvio Ylijäämävaroja on usein käytetty sellaisen paremman budjetin luomiseen, joka auttaa heitä hyötymään itseään ja mahdollisesti muita ihmisiä, jotka ovat yhteydessä heihin kuten osakkeenomistajat esimerkiksi Ylijäämävarat ja - velat Yritykset ovat usein maksaneet velkansa, kuten verot , vuokrat ja jäljellä olevat maksut ylijäämävaroilla Ylijäämävaroja voitaisiin myös käyttää velkojen maksamiseen korkoina r päivämäärät. Lisää tietoja liittyvät Corporate Finance.

Comments